Waar kun je terecht met je klacht?
1. Bij je behandelend fysiotherapeut. Onze medewerker is altijd bereid om naar je klacht te luisteren en zal proberen deze op te lossen. Dit is vaak de snelste oplossing.
2. Als je klacht niet is opgelost of als je je klacht liever niet met de behandelend fysiotherapeut bespreekt, kun je je richten tot de ons maatschaps lid Martin Oortwijn. Hij bespreekt je aanmelding in de maatschap. Vervolgens wordt er contact met je opgenomen over het afhandelen van de klacht. Hierbij houden wij ons aan het KNGF-klachtenreglement, wat volgens de regels van het KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) is opgesteld.
3. Als je je klacht liever niet met ons bespreekt, kun je je ook richten tot de KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie). Op hun consumentensite; www.fysiotherapie.nl vind je informatie over deze klachtenverwerking.
Je kunt het Arcus-klachtenreglement hier als PDF bestand downloaden: Arcus-klachtenreglement
Deze kan je naar de volgende adresgegevens sturen:
Arcus Fysiotherapie
Paulus Potterstraat 42
7204 CV Zutphen
T 0575 517677 – 0575 545270
E info@arcusfysiotherapie.nl
Contact
Direct contact:
T: 0575 51 76 77