Waar kun je terecht met je klacht?
1. Bij je behandelend fysiotherapeut. Onze medewerker is altijd bereid om naar je klacht te luisteren en zal proberen deze op te lossen. Dit is vaak de snelste oplossing.
2. Als je klacht niet is opgelost of als je je klacht liever niet met de behandelend fysiotherapeut bespreekt, kun je je richten tot de ons maatschaps lid Martin Oortwijn. Hij bespreekt je aanmelding in de maatschap. Vervolgens wordt er contact met jeopgenomen over het afhandelen van de klacht. Hierbij houden wij ons aan het KNGF-klachtenreglement, wat volgens de regels van het KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) is opgesteld.
Je kunt het Arcus-klachtenreglement hier als PDF bestand downloaden: Arcus-klachtenreglement
3. Als je je klacht liever niet met ons bespreekt, kun je je ook richten tot de KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie). Op hun consumentensite; www.fysiotherapie.nl vind je informatie over deze klachtenverwerking.
Arcus
Contact
Direct contact:
T: 0575 51 76 77
Hoofdlocatie
Arcus Gezondheidscentrum
Paulus Potterstraat 42
7204 CV Zutphen
Woonzorgcentrum
De Polbeek
Van Dorenborchstraat 1
7203 CA Zutphen
Gezondheidscentrum
De Hoven
Schoolstraat 2
7205 BP Zutphen